2010年6月15日 星期二

韓國留學準備:申請學校

呢個BLOG無得分類,有D唔方便........... = =

先講講申請韓國大學既語言學校
我自己申請左慶熙大學,5/6個晚上網交表等左幾日都無反應,所以我又sent email追問
跟住見到網上d人話基本要一個星期工作天先會有回覆,我就係14/6收到回覆話收到我申請
不過佢寫email問我係come from china or hongkong,佢話知道香港係中國既一部份,但係申請visa就有分別,所以要知道我係邊種,如果係中國人係香港讀書要問另一位老師跟進 @_@ 唔知係咪因為我填表上面個欄國藉寫香港,但下面申請visa個護照我寫chinese  (因為本特區護照係咁寫我照打),但我住址係香港地址所以佢咁問
我馬上覆返佢我係come from hongkong........ 希望快d搞掂申請d野

沒有留言:

張貼留言