2010年8月21日 星期六

韓國留學準備:我個"喼"

早兩日見到廣告話做緊旅行書品特價,所以走左去睇,我買左個american tourister 28吋喼,聽人講呢個牌子幾好,早年比samsonite收購左~~ 原價4xx特價369,有3年全球保養,kr都有得保
本來我預左500買喼既,而家慳番百幾蚊
呢排keep住好運全部買既野都係我預算內,加加埋埋慳左千幾蚊,但原來今個月用左萬零蚊買DC,NB,機票同喼,唔計數唔覺一計就覺好恐怖 @_@
我買個3樣野原來都係黑色~~~ 其實我唔係特別鐘意黑色架喎~~換哂紫色就好啦
今日拉住呢個喼走左好長條路先去到地鐵站,仲要超多人,返到屋企隻手好攰




沒有留言:

張貼留言