2010年8月11日 星期三

韓國留學準備:VISA

今日去左整VISA,係遠東金融中心
出左地鐵站就離遠見到個棟金色大廈,但係我行錯路見唔到個入口攪到兜左個大圈 = =
 跟住行左入去見到電梯就上啦,但係奇怪按唔到5F,我個刻懷疑係貨LIFT 想出去個下,部電梯已經"碰"一聲關門上到頂(好似48層)
當時就係咁樣


等部電梯落到6F,我行出去就有個阿姐話後門唔比入,因為呢部貨lift係去唔到5F叫我去搭返客lift
去到5F門口個"實Q"叫我登記,我係第三個,前面有一個整visa一個整passport,跟住要打開個袋過"嘟嘟機"
入到去得一個韓國人,我就行去3號窗比以下資料個職員
申請表(我上網DOWNLOAD左係屋企填埋,慳番D時間)
學校發出既証明(正副本)
學校收據(正副本)
PASSTPORT正副本
銀行戶口証明(正副本)最近 3個月內美金$3000
見到有人話要身份証副本咁我又帶埋,個職員無話要唔要,但係收左無比番我
相一張
佢睇過D資料無問題放低$400 (D4) 如果係C3就收$ 240
PASSPORT同學校証明正本佢地會KEEP住拎証個日先比番你
由申請日起計第3日拎得,成個過程十分鐘內搞掂走人
出到去諗住噤電梯,但係噤唔到,原來之前個韓國人噤住左部lift等我,之前個實Q同我講左句野,我無留心聽,唔知佢係咪話我知有lift @_@
我覺得今日做左好多傻野囉 = =
去呢道最近既地鐵站係B出口,有超多人排隊去海洋公園
過左個排巴士站,轉個彎就到
辦公時間
星期一至五 9:30AM-12:00  14:00PM-16:00PM (數下手指個辦公時間原來係咁短)
拎左visa啦~~ 學校張証明寫住我讀5個月,所以簽証比左5個月我咋~~~以為有半年tim = =


拎左上手睇左幾次,原來所有野都唔係發緊夢,我真係可以夢想成真啦~~~~

沒有留言:

張貼留言