2010年10月12日 星期二

韓國這一年D11 BUDDY!

今日上堂原來係個位度講下你既興趣咁咋,唔係出去講
我班同學真係多材多藝囉~~~
跟住一課書教別名(花名),分成一組組大家諗下自己個國家/地方既花名,要畫埋圖,畫公仔我最鐘意架啦~~~ 我地諗左豬扒,敗犬同干物女,但要譯做韓文就真係難
除豬扒外其他都唔知點表達,我個組TW,JP,HK,做完又要發表搞左好耐先落堂
放學個時我見到我個도우미啦,係男仔,我個班同學好似除左一個係女仔外都係男仔도우미佢個Email真係超有趣叫ITSFUNNY XDXDXD
佢話有咩問題可以問佢喎,聽住先啦
佢又問我住香港邊度,我話香港好細唔似KR咁有SEOUL,JEJU,BUSAN咁分開架
約左聽日見~~~

沒有留言:

張貼留言