2010年10月15日 星期五

韓國這一年 D15 弘大=>東大門

今日約左FD去弘大等左4個字都唔見人,超覺得無電話好唔方便,等緊人途中有個人拎住張寫住韓文既紙問我路,覺得佢似HK人,但我同佢用英文講我唔係韓國人(其實我將去佢想去個地方,但係我未肯定行邊條路)
跟住等到個FD之後去左弘大個FREE MARKET,好多賣飾物既檔攤,我無野啱買個FD就買好多





呢度咁多人,係咪以為有咩名星簽名會?

睇真D係10WON10秒幫你畫一幅畫呀
但係其實畫出黎個個唔似個個人,但係10WON即係6個幾仙,我見佢個筒都有1000WON,不過佢畫左成幾個鐘隻手應該好攰(永遠有一群人圍住佢個檔)
呢個女仔背隻貼住"今日畫到呢度為止)初頭我以為佢同個男仔一齊,但原來佢都係黎畫畫,但唔知佢做咩貼佢張野係背隻

今日好多猜包剪X,贏左有飛送(仲見成班鬼行過,嚇親我)












沒有留言:

張貼留言