2010年10月8日 星期五

韓國這一年:D7原來一個禮拜啦喎

原來我已經黎左一個禮拜啦,今日都係如常上堂,撞到台灣同學返屋企,原來佢係住FULL HOUSE呀~~ 佢順便帶我行去外大個面,我尋日行左好多冤枉路` = =
順便搵外大地鐵站,係近回基站好多既
搵完之後經過間餃子店,我唔知係咪COOKIE講個間,但係而家係1500WON 8隻呀
今日功課係寫同學既第一印象,好頭痛未諗到點寫,所以今日唔打算做功課 :P
本來打算下星期先整外國人登錄証,但係頭先無咩做,又唔想做功課住,所以好即興走去整啦,我去左按國個間整,去到唔係好多人,我5點幾整,走個時6點未夠,佢整係收左我本PASSPORT同學校個張証明副本,跟住比張收據,叫我22號去拎,都要2個星期喎
我要等2個星期先買到電話啦
之後去仁寺洞走左轉就返屋企啦

沒有留言:

張貼留言