2010年10月13日 星期三

韓國這一年 D12

今日上堂教平語,即係同朋友,同比自己年齡小既人講,睇韓劇個陣成日聽到架
幾個鐘都係我地講平語,MISS講敬語,都幾好玩
MISS話之前教個班D同學問佢,鐘意老公乜野,幾時結婚個D
但我地剩係問佢日常野,佢話我地班好善良
LUNCH約左個HK人一齊食飯,講好多廣東話,平時我係講國語多@_@ 因為同房係操國語人仕~~



下午去左見我dwm,佢問我肚唔肚餓我話好飽,跟住去圖書館話買咖啡,但係我上午飲大就係出面噤機仔~~~ 佢比$$ (其實係我無比番$$佢 :P 不過600WON姐)跟住走左去個D枱仔坐,我好覺得似去左維園,佢問我有乜功課唔識,我指左幾個,佢話韓文好難解釋用英文易D,但係我聽完都唔係好明囉= = 我問佢韓國街度點解搵唔到垃圾桶,佢諗左好耐,仲係好認真咁諗,跟住我話唔緊要啦,我都係好奇姐~~~ 跟住轉話題佢係讀經濟,一星期先返4日學,屋企搭地鐵要成個鐘所以唔鐘意返學,我問佢放學有乜做,佢話放學就係學屋企,我問佢唔悶咩,佢竟然話就係鐘意悶,呢個答法都幾好笑XDXD 我問佢係咪連朋友都唔搵,佢話剩係搵屋企附近D朋友,我而家知佢EMAIL點解叫ITSFUNNY,因為佢中學個時上英文堂第一個字就係學呢個~~~
我又問下佢字典機係邊度買好,佢以為我話一本本個D,我話係電子字典,佢話上網買仲平喎,我話未有身份証買唔到喎,佢又去圖書館幫我SEARCH D字典機,跟住上網搵到間係學校附近,佢話而家去睇下,但我發覺佢都唔係好熟學校D路喎,去到間野門口,點知係我今日放學個時去過個間囉~~~ HELLO XXXX  @_@ 仲要係貴~~~ 佢話番屋企再幫我上網搵,再唔係就幫我上網買左先再比番$$佢,佢話佢下星期考試,我心諗就等佢考完試先啦,點知佢話唔緊要,個D時間係可以抽出黎,又唔係真係有咁多野要溫習
約左下星期五見~~~
我叫佢第日等我出左登錄証同我去問下點出電話,初頭佢話佢唔知,但係我係都要叫佢同我去睇囉~~~ 佢最尾話OK 哈哈哈

沒有留言:

張貼留言