2010年10月23日 星期六

韓國這一年 D22

今日唔想溫書住,所以食過LUNCH就去左安國,又係安國,連續兩日都去安國
但係今次我係3號出口出,我要去既係北村傳統韓屋,沿路好多韓國人特登去影相,仲有唔少係老人家~~~ 個度好多斜路,但係無學校咁斜,本來我想去北村個文化中心拎張地圖,但係見唔到,我就見路就行啦,睇到好多以前既韓屋,但係當我想影D韓屋既時候竟然無電,我個袋仲有一舊電,一放落去竟然係紅色電芯個公仔彈出黎,話無電喎,唔係掛,我明明記得之前充滿電架~~~~ 再試多次都係唔得,仲熄埋部機,真係激死= =
本來我係想等到影黃昏景架~~~~ 我仲要無拎我部電話出黎,相機無電即係唔駛影啦,再行左一陣就走人,我決定下星期再去~~~~ 個度有D樹變左黃色同紅色,首爾好似十月尾開始有紅葉,到時周圍影下相先




 呢間工作室好型,貼哂D手機係度


呢間係高中黎架,仲有個開放時間比人參觀


 其實呢張係想影個細路,我覺得佢著得幾型,但要電左個髮
就係影到呢度咋~~~ 有一度睇到D韓屋個屋頂,睇到都無得影= =
去搭地鐵個陣,突然間有個阿伯對住我問係咪去鐘路3街,我愕左然,跟住答佢係,佢又同我講再搭錯又要上上落落~~~ 之後番宿舍食咖哩,而家超飽~~~
P.S.今日我終於忍受唔到個垃圾桶D垃圾堆到山咁高,就去倒左,呢次我係第3次去倒.其實我作個禮拜都無掉過垃圾入個個垃圾桶,同房見到成堆垃圾都可以繼續掉垃圾入去好多垃圾都跌哂出黎,真係O咀~~我接受唔到沖涼個時望見堆垃圾~~~~
同個本來就唔識既人一齊住,真係有好多不便之處~~~

沒有留言:

張貼留言