2010年10月6日 星期三

韓國這一年:D5 銀行

第二日返學正式教書教文法,我立下眼本書D文法都熟口熟面,唔記得
日本同學佢個同FD話覺得好難,好想轉初2,但係佢地都有考分班試,點解會編到中1
同佢地溝通都真係唔容易,特別我又唔識日文呢,如果以前有學好就唔駛煩啦,只可以等佢地韓文學好再溝通,我而家覺得學校真係好多好多日本人呀
第2個老師上堂又做下角色扮演,扮面試呀,我全部用YO,佢話唔好要用NIDA個D
一陣要做功課~~~
去學校食堂食野 2500 WON,第2個日本同學話外大個D平D仲多野食,下次一齊去喎
食完飯我自己走左去銀行開戶,佢地就去搵老師講轉級D野
我一入去見無咩人等就拎左張號碼去整囉,開頭佢問我有無學生証我話未有,有無外國人登錄証我話都未有,佢話PASSPORT就得啦,填名地址電話,仲有好幾個問題問,答YES OR NO,當佢整好哂D野比個存摺我,我先知原來係去左HANA BANK呀~~~張咭有得SHOPPING用,但係咪都可以ONLINE SHOPPING呢~~` 我一路係諗住去WOORI BANK架,學校都會幫學生整HANA BANK啦, = =


頭先落樓下試下HANA部櫃員機入錢同香港好唔同,放張咭入去佢個箱會打開,我覺得好似垃圾筒,放完之後佢會蓋埋數錢,試左兩次總係有一兩張退出黎


沒有留言:

張貼留言